isn't wonderful with girls like this?

Citerar direkt ur Julias blogg. Fan vad bra skrivet:
"Allt blir vad du gör det till - så sant som det är sagt. Jag satt mig ner och skulle låta mig inspireras av alla möjliga olika tidningar imorse för att göra min tidning till en så bra som möjligt. På en av mina första sidor ska jag skriva som "från chefredaktören" och sen något intressant som får läsaren att vilja läsa vidare. Jag läste igenom många tidningar och sen läste en artikel "Du är bossen över Ditt liv". Nu tänker ni säkert "en typisk artikel som Julia väljer att kommentera" i och med att jag har skrivit om det i tidigare inlägg. Det kanske är en sån artikel som många väljer att hoppa över - helt enkelt struntar i att läsa, samtidigt som många andra inspireras av den och tar till sig råden som ges. Jag kan säga på rak arm att jag är alternativ två. Jag inspireras verkligen av den sorts artikel och känner alltid att jag får bekräftelser genom att läsa det.
Du är bossen över Ditt liv formulerar jag om genom att skriva; DU är den som bestämmer hur du ska leva. Vill du ligga och gråta i månader över en kille, tjej eller vän som har fått dig att må skitdåligt på alla sätt och vis - gör det då, men till slut är det du som får dig själv att må dåligt och du låter dig själv brytas ner, ingen annan. Vill du komma ut, umgås med dina vänner (om du har några kvar) och satsa på något som får dig att må bra - gör det då! It's up to you! Svårare är det inte...

Tänk högt om dig själv för det är helt OK. Varför ska man inte kunna tycka att man är bra utan att bli ytlig och självupptagen? Det är helt okej att tycka att man är bra. Man får vara nöjd med sig själv. Jag tror att den som har viljan och självinstikten kommer att gå långt - och det blir aldrig försent att inskaffa det!

Ciao!"

Så rätt som DET är skrivet!
Tack för en bra läsning Julia.
get the pieces up and finish the puzzle

Kommentarer
Postat av: Julia!

Svar: aaw, tack! vad gulligt av dig! nu blev jag glad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback