i've lived another life

Känner mig lite smånöjd idag med. Sov riktigt länge, ända till tolv! Längesen nu. Riktigt gott. Sen har ja bara slappat men även hunnit med det jag borde. Har smått packat inför Uppsala. Saker som jag fått som talrikar och fan vet allt. Och sen har jag storstädat rummet. Bäddat rent och dammat o grejer. Skönt!

Och nu har jag även hjälpt
Josefine med hennes blogg. Det var kul. Jag vet, den ser typ lika dan ut som min och kusinens jag gör. Men det var deras val angående färger och punkter. Sååå. Det är inte jag som har brist på fantasi :P
Måste säga;
Festen i fredags var verkligen skitbra! Tänk vad dum man är. Varför umgås jag inte mer med er flickor för? Tragiskt hur man kommer ifrån varandra bara för att man slutar klassen. Och konstigt är det också (på ett bra sätt) att man ändå känner sig lika välkommen trots alla månader ifrån varandra. Ni är ju verkligen kanonunderbara! Helt otroligt. Jag hade skitkul, både innan man blev onykter och efter. Haha. Liksom. Ni är bra. Riktigt bra. Och Emma, Tack för en kanonkväll! Tjejer, hoppas vi ses snart igen! Puss.

Nu sitter jag och lyssnar på Hoobastank och Breaking Benjamin. De har stulit en plats i mitt musikhjärta vill jag ju påstå. Jösses. Man blir helt... ååååh av dom! taah.

Nu ska jag nog ta och gå en promenad med mamma. Känner att vi båda behöver det ;)
Puss.
you and me, until the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback