no one can ever come between us

Fan vad bra tv det är idag hörrni! Det är ett skitintressant program om feta jävlar som.. ja, amerikaner helt enkelt. Sånt är intressant tycker jag. På 5an 19.05 är det Dr.Phil, (han är grym. Jävla cool asså. Speciellt hans mustach), se på 3an klockan 20.00-21.00. Direkt efter det är det House på 4an, 21.00-22.00. Gött!
Nu ska jag packa iordning allt inför morgondagen. Typ. datorväskan och skit. Ta fram kläder och plocka iordning lite på mitt rum. Hatar stök. uuuh.

Har småshoppat idag. Gina Tricot säljer ut hyffsat snygga byxor... FÖR 29 FUCKIN SPÄNN! Jag köpte ett par gråa. Dom var söta. Inte hundra min stil.. men vem bryr sig om 30 spänn? huh? liks.

puss.
you make my world make sense

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback