there's nothing more beautiful then this

Fan vad duktig jag är!
Fredrik stack iväg till jobbet vid åttatiden imorse. Jag sov vidare, såklart. Gick upp runt halv elva tiden och satte igång med massa. Har nu hunnit tvätta fyra maskiner + torktumlat, diskat en stooor disk och plockat in det i skåpen, bäddat, vikt, hängt upp kläder, städat toan och plockat fram middagsmat. Fett vad duktig jag är känner mig idag ;P haha.

Ska springa ner till tvättstugan igen! Sen ska jag chilla framför Gossip Girl (har blivit smittad av Anna PQ, det är tydligen sååå bra. ;P)
puss.
it dont think so honey

Kommentarer
Postat av: dalida

hahaha! jag som tyckte att jag va skit duktig för att jag damsög övervåningen :D du är ju för grym! :D GOSSIP GIRL ÄR BÄÄÄST HAR SÄTT HUNDRA AVSNITT IDAG :D puss på dig

Postat av: Fredrik

Gumman, fan va fint du hade gjort när jag kom hem sen. Å mat fanns det. Du är guld värd, ne, hela världen värd. Du är sååå bra :D Tack så mkt, allt det du gjorde uppskattades massor! :D:D Puss

2008-02-12 @ 09:09:43
Postat av: ZeinaGaby

Du är jätteduktig!! Jag sa ju att gossip girl är underbart haha..

2008-02-12 @ 12:40:38
URL: http://zeinagaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback