you can get me so... ye.

Först vakna och sticka till doktorn. Fan, jag hatar verkligen den hemska känslan att stå där med bar överkropp framför en gammal tant/gubbe och bara.. stå? Dom känner. Trycker. Idag röntgades mina lungor. Jag gillade det inte. Det var.. inte kul. Smärtfritt, såklart, men.. obehagligt. Man kan tro att ju oftare man står inför läkare halvnaken, så blir det lättare. My ass, det känns.. uh.. förolämpande varje gång på ett konstigt sätt. Har detta med min 'trivsel' med mig själv att göra? Hm. Vet inte.
-
Skolan var i alla fall skön. Då den kändes konstigt kort. Satt och plugga och småpilla på nätet, och slängde en blick på klockan och upptäckte; Jävlar! Slutar ju om tio minuter! Gött.
Väl hemma stack jag ganska snabbt upp till simhallen och träffade Anna, en gammal klasskompis. Vi simmade i en timme och pratade om allt mellan himmel och jord. Sånt gillar jag. Spontana stunder då man ses, och bara babblar på. Jäkligt mysigt!

Sedan stod jag i duschen jävligt länge och.. stekte. Gött äre.
-
Nu är jag totalslö och ska hoppa i säng.
Imorgon är det en skl. syodag. Då ska alla tvåor (som jag fattat det som) till ED och gå på massa "föreläsningar" angående olika utbildningar och så vidare. Kan väl vara intressant, för en som inte vet vad den vill göra. Men jag känner mig ganska säker. Men, det skadar väl inte att öppna mitt intressesinne för något nytt? Och, vad har jag för val? Dagen är ju obligatorisk.

Sönderlyssnar verkligen låten jag la in i förra inlägget. Äckligt bra.
Hej.
why wont you just shut up and make me 'not-wanna-hit-you'?

Kommentarer
Postat av: dalida

det är alla treor som ska på syodagen, förrutom från John Bauer för treorna är på prao!

Postat av: ida

kommer ihåg när jag hade sned rygg och de skulle känna och ta på ryggen.

får rysningar när jag tänker tillbaka på det! kalla
händer.......
yuck

2008-02-04 @ 22:22:27
URL: http://kockmeister.blogg.se
Postat av: soux

Svar: Tack för din röst och tipsa gärna dina vänner!

2008-02-05 @ 07:58:38
URL: http://soux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback