you seem so strong

Ligger och lyssnar på min och Fredriks låt..
Phil Collins - You'll be in my heart

Minns du älskling när jag skrev den texten och skickade den till dig en gång, när vi hade problem, då vi bara var vänner. Allt var sådär dumt mellan mig, dig och A. Minns du?
Come, stop your crying, it will be all right
Just take my hand, hold it tight
I will protect you from, all around you
I will be here, don't you cry

Jag minns hur mycket den låten betydde för mig, och fortfarande betyder. Texten alltså.. så jävla bra.
Du är verkligen min värld. Jag saknar dig varje dag jag inte är med dig och känner mig så jävla älskad och behövd av dig, och det är en underbar känsla!
Why can't they understand the way we feel?
They just don't trust, what they can't explain
I know we're different but, deep inside us
We're not that different at all
Just den delen. Fan vad den stämde. Jag älskade dig så högt, verkligen avgudade dig. Du var allt jag någonsin letat efter. Men ändå så långt borta. Jag ville röra, men fick liksom inte.. Allt du gjorde, hur du var mot mig.. oh. Ditt fina underbara ansikte.. Ditt leende! Så jävla magiskt. Dom där söta smilegroparna. Ditt hjärta verkligen äger mig Fredrik. Det finns inget med dig jag inte vill ha.

Jag avslutar detta inlägget med att säga att jag älskar dig. Och jag vet att jag alltid kommer göra det. För vad som än händer, kommer det inte finnas något bättre än dig. Aldrig någonsin. Du är verkligen det vackraste jag någonsin skådat, och vår kärlek som vi delar är obeskrivlig.

Don't listen to them, 'cause what do they know?
We need each other, to have, to hold
They'll see in time, I know

Kommentarer
Postat av: lizz

du skriver så fint, och jag är så glad att du funnit någon så bra som fredrik! för du är också bra, jättebra.

2008-01-11 @ 15:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback