break a leg

wopidooo! kom nyss hem (typ en halvtimme sen visserligen) från bio (high school musical 3). kirrade hem 2an som jag inte sett innan och jag var väl inte överförtjust direkt. tyckte den var lite överdriven och lite väl amerikansk. men vad gör väl det? så jag gav trean en chans. och tur var ju det. snygg pojkar på duken, mysigt sällskap (sanna och fredrikb) och lite gott i munnen. och filmen visade sig vara riktigt bra faktiskt. gillade den och den var mycket bättre än både 1an (enligt sanna som bara sett 1an) och 2an (enligt mig som bara sett 2an). tjockt nice, som fritte skulle sagt.

kom även på att jag har psykologiprov imorgon vid halv ett. och det var ju inte så bra. men jag får gå upp någorlunda tidigt imorgon och läsa på lite. fräscha upp minnet så ska det nog gå bra. ska även få tillbaka provsvaren från förra gången. spännande. hoppas på vg, men vi får se. tell you all about det tomorrow.

och över till något annat,
ni bussvana människor där ute vet ju vad jag snackar om när jag säger yuckiepeople på bussen? människor som antingen ser konstiga ut, luktar äckligt eller beter sig allmän off. pga människor som dessa ogillar jag bussåkande för det kan liksom... antingen förgylla dagen, om det är något roligt, eller så kan det totalförstöra! och det är inte ofta det förstnämna händer. i alla fall, to get to the point, de senaste bussresorna jag har gjort har jag haft ovanligt tur. har bara suttit människor som luktat sådär... gott gott gott att man vill nästan krypa ner hos dom och bara låta näsan få en liten dos av det där goda. och det har även varit människor som är roliga. satt en kille idag på bussen som ja, jag ska väl inte gå på detaljer, men han fick mig att le. han var i nittonårsåldern, förlovad och lite... speciell om man ska säga så. han satt och argumenterad med sin (som jag gissade) fästmö om att få köpa ett datorspel för de sista tvåhundra kronor de hade kvar att leva på innan nästa lön kommer. haha. "men älskling, vi har tvåhundra kronor kvar efter att allt är betalt, och spelat kostar etthundranittionio! du är orättvis!!!!" haha. lilla vännen, kanske ska ha en liten nödkassa ifall något skulle hända? :)

nog om det.
nu ska jag hoppa i bingen, sova, plugget väntar imorgon! (eller idag, klockan är tio över tolv, och ja jag har sovmorgon till halvett ;))


puss o kram på mig... och dig också dårå.
you are the music in me

Kommentarer
Postat av: Sanna

nej jag vet, jag har tänkt på det också. jag vill inte ha 500.000 läsare eftersom alla verkligen vet allt om en då, men jag bara undrar hur det går till. varför är hon känd? skriver hon bra eller är det bara för att hon jobbar på passas företag och köper chanel på en måndag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback