call me!

Sitter i skolan, och idag har varit fett nice. Av en anledning.... *bampadampadaaaammmmm*
Vi har beställt våra studentmössor!!! Och alla tillbehör. Fatta vad nice. Det gick på 737 kronor och jag var en av de som beställde för lite pengar. Ekonomiska jag! Men ändå, 737 kronor är en del för bara studentmössan. Jag och Sanna stod och diskuterade det här igår när hon varit och färgat mitt hår (slingat), tänk hur dyrt det kommer bli!? Jag menar, lyssna här...:

Studentskivan, en klänning (tema), alltså ingen klänning man kanske använder sen så mycket igen.
Studenfrukosten, en klänning.
Studentmiddagen, samma klänning som frukost i think.
Sen själv utspringningen, samma som ovan,
 och själva festandet, alltså typ på kvällen, en klänning.
Sen ska vi på kryssning med klassen, en eller två outfits.

Alltså, 5-6 nya klänningar ska inhandlas. Man lär ju typ börja nu och inhandla lite smått. Fett dyrt nästa år! MAMMA HJÄLP MIG! :D

Men men, det är det värt. Det ska bli ett fantastiskt år. Eller hur flickor och pojkar?


Min eventuella praktikplats ska ringa idag om hon vill ha mig där i tio veckor. Riktigt jävla nervös och spänd! Håll tummarna för mig....!

Nu ska jag jobba med mitt projektarbete. pusz.
you make me worried, stop talking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback