don't look back, got a new direction

hej alla vänner.
ser ni min übersöta nya design? om inte, f5! den är supergullig. vill ni veta min baktanke?
varje vinter blir jag depp. för det blir mörkt, kallt, kallt igen, och ännu mörkare och ännu kallare. så man måste gå upp och ända känna som om det är mitt i natten, och man måste klä på sig maaassa kläder. så därför gör jag en glad design som jag blir glad av, och som förhoppningsvis ni också blir. dock är jag fullt medveten om att det är lite väääl flickig för att passa in på mig. men vem har någonsin sagt att jag inte gillar färgen rosa? sweet!

idag kom jag till skolan halv nio, väntade på psykologiläraren, satte igång med provet runt nio och var klar runt kvart i tio. det var både lätt och svårt. vissa delar gick lätt som en plätt men en viss del hade jag helt missat att plugga på. så vi får se hur den gick... men men! lika glad är jag för det.

sen kom fräki och gjorde mig sällskap. tanken var ju att han skulle jobba med svenskan och jag med religionen. gick ju inte så jävla bra. vi satt med och drygade oss och käka pizza i matsalen. fett nice.

stack hem runt ettitden. kände att jag inte palla stanna kvar. så nu har jag grejat lite smått här hemma och ska nu kirra ett gäng heroesavsnitt. yes på det.

puss på er.
ikväll blir jag och fredrik bjudna på mat hos svärfar! yes! score!
i need some protection

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback