dreamhack winter 08

hallå vänner. jösses vilka dygn det har varit. sorry för dålig uppdatering. men så kan det vara när man är upptagen ;P

just nu sitter jag i entren på dreamhack med christian och väntar på att mat ska komma ner. mitt pass börjar klockan 14.45 så jag har en liten stund på mig att äta. hungrig som en galning. imorse väcktes både jag och christian halv sex (!!!!) och gick upp där efter. vi käkade lite frulle sen gick vi och duschade. jag gick mest upp för sympati. så vi strax efter sju gick jag och la mig igen. magen ville inte vara uppe så tidigt, efter bara ett gäng timmars sömn. så jag sov till halv elva. se där ja!

blir nog inte jättemycket uppdatering dessa dagar. men så gott som! finns på mobilen om det skulle vara något. puss o hej!

it wants me to tell you my story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback