fuck, i hate it when this happens

vet ni vad jag precis kom på? ni såg ju mitt fullspeckade schema, två inlägg ner. och jag kom just på att jag visst har rester, eller.. inte rester, utan skolarbeten under praktiken. hur fan ska jag hinna?

den 12e december (HELST TIDIGARE) ska ett hemprov på psykologin vara inlämnat.
så snart som bara är möjligt ska jag lämna in en MVGuppsats om Islam till religionen.
och sen tror jag att jag har något sorts omprov på historian. minns inte.
vet bara att jag hade historiaboken med mig hem, men minns inte varför.
fan vad snurrigt allt är. skrev just ett mail till läraren. måste få lite klarhet i min vardag känner jag.

sen frågade jag nu den läraren som har hand om oss kötthuvuden som inte fått praktikplats
om hur länge jag ska behöva vara här. då sa hon "oavsett om du är klar eller inte med alla skolarbeten
ska du vara här till 15.35 på fredag. alltså, imorgon och fredag, skola, heldag! vilket jag inte ens
har i vanliga fall. fan vad elakt. :( nu vill jag gå och dö.

hungrig är jag också. men fan. PALLA PALLA PALLA sätta sig i matsalen själv?
jag kommer dö. är skithungrig. och gnälla är det enda som gör att jag mår bättre.
döda mig.

nu.
fett vad skoltrött man kan bli på en sekund. shit. hate this.
i'm starting to get frustrated

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback