good morning sunshine!

Kom hem till lilla Mullsjö klockan tjugo över sju igår, då hämtade bror mig på stationen. Skönt att slippa gå. Åkte igår från Uppsala halv ett och var alltså framme nästan sju timmar senare. Tragiskt. Men det var det värt!

Väl hemma åt jag tacos, mumma! Sen kikade jag runt lite på lite småförändringar som har skett här hemma. Och runt tio när mamma kom hem från en liten tjejmiddag, kramades vi sen åkte jag till Jonna. Hemma hos Jonna var även Emma, Sara, Kajsa (som drog runt elva tiden) och kvar var sen jag Jonna och Jossan. Mycket jävla trevligt var det! Saknar dom så jävlarna. Ni är bra <3

Satt kvar där och panikskrattade, snackade och ja, sånt som vi kan bäst ända till strax efter två. Sen var jag hemma runt halv tre. Riktigt värd kväll! Sånt gillar jag mycket.

Mamma väckte mig sen kvart över ett idag och sa att det stod lunchsoppa på bordet. Mumms tänkte jag och gick upp. Åt.. mätt...... haha.

Vi ska snart in till stan. Theo ska på kalas och jag och mamma ska mysa runt inne i city. Hoppas på att få träffa miss Davidsson idag. Eller vad säger du Sara? Ring mig. Eller så ringer jag dig. Ska du ha klart för dig, ditt kött! <3 :)


Saknar min Fredrik. Men det går bra, än så länge. Hoppas det klarar sig så här resten av veckan också. Men det tror jag. För vad gör man inte för familj och vänner? <3

/Mel(le)ina
i knew it, i knew that you would act stupid

Kommentarer
Postat av: Sanna

I miss you baby. have fun!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback