he is the girl

Hej vänner och ovänner!

Promenaden blev en timme lång och det var kallt, men ändå helt underbart. Älskar den bitande kylan men mysiga och varma kläder. Fyfan vad jag är i ett nice state of mind!

Vill ni veta något fruktansvärt jobbigt? Min dator har fått för sig att flytta markeraren (den som visar vart man ska skriva) så ungefär var tredje mening hoppar markeraren upp två rader, eller åt höger eller vänster så jag hamnar där och skriver. Så jag får sudda och skriva om och faaaaan. Skitirriterande. Förstår heller inte varför...? Försöker hitta inställning för hur man stänger av den där blåa lilla saken som sitter i mitten av tangentbordet, för jag tror det är den som har fått cancer i hjärnan av något slag. Fan ta den i alla fall!

Ni som är duktiga på datorer kan väl skriva en lite kommentar om hur jag stänger av skiten!? Snälla!

I alla fall, det jag tänkte berätta var att vi kollade på filmen som heter He's the Girl. Och den var faktiskt riktigt rolig ett gäng stunder. Haha. Skrattade riktigt högt. Haha. Sånt gillar vi.

Nu ska jag chilla med lite Ghost Whisprer. Puss på´t!

let me go, find your own way and settle your heart where it belongs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback