I can see the snow falling, and feel the joy within

Ja kära vänner.

Dagen gick väl inte riktigt efter planerna. Jag gick upp vid tolvtiden, seeent, åt och grejade. Övningskörde med pappa in till stan i typ en timme. Allt gick så jäääävla bra. Kändes så perfekt. När jag väl körde igång med uppkörningen så hade jag TVÅ ”kontrollanter”  med mig. För den ena var ny så den andra skulle se hur den jobbade och sånt. Jaha tänkte jag. Pappa var också med i baksätet för att se till att de inte gav mig fel resultat av dumma anledningar. Jag kände mig ganska säker, visserligen jävligt nervös men ändå.

Jag tycker jag körde felfritt i fyrtio minuter, och när vi väl kom fram till vägverket gjorde jag en relativt snygg parkering och kände mig nöjd. Men vad tror ni gubbfan säger? ”Din körning är inte godkänd” Då utbrast jag ”Nej men vad fan, du skämtar med mig?!” För jag kände mig så jääävla säker. Han börja babbla, som alla gör, om varför och dittan och dattan. Jag fick nog och kände hur jag bara ville spy. Så jag sa till honom ”du, vi gör så här. Du slutar prata, skriver på pappret och ger mig det, för det här är bullshit!” Då säger pappa åt mig att stanna kvar i bilen och lyssna. Men inte fan tänkte jag göra det. Så jag sa åt honom att ge pappret till pappa.

När pappa kommer ut efter att ha snackat klart fick jag reda på att anledningen till att han kuggade mig var för att han inte tyckte att jag körde säkert. Att jag inte uppmärksammade högerregeln. Men det roliga är att jag  visste precis när det var och inte var högerregeln. Det var precis som om jag inte hade stannat för någon som hade företräde?! Men det var inte fallet. Han tyckte bara att jag inte visade ordentligt att jag var med i fall det hade kommit en bil. I FALL det hade kommit en bil. Men då kan jag säga så här, i ärligheten namn, JAG KOLLADE OM DET KOM EN BIL! Jag vred på ögonen och såg att det var säkert så jag brummade vidare. Men eftersom jag inte hade varit tydlig nog med att vrida på huvudet så  han såg han att jag inte ens visste om det. HA! GUBBJÄVEL. Så nej, det var inget körkort den här gången heller. Jag börjar allvarligt talat undra om det ens är meningen att jag ska ha körkort. Jisses. Men men håll huvudet högt!

Så det blir ett nytt försök igen väldigt snart. Får jag de inte då, då jävlar. Bomhotar jag dom. Fy!

 

Nu sitter jag i alla fall i Uppsala igen. Imorgon är det första dagen på praktiken. Spännande! MEN VAD SKA JAG HA PÅ MIG?! Waaah!

Hör av mig imorgon, sov gott alla söta och underbara!
Imorgon ska jag träffa Sanna! :D:D

see the tears in my eyes, they are there for you, you know


Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

Synd älsk! Alltså vissa man kör upp med är såna svin. Jag håller tummarna nu. Hör av dig när du är hemma. Khelli libbakh<3

Postat av: fredrikbbb

det där var i och för sig inte ok. fysatan. allvarligt. hur.varför? han vill bara tjäna pengar!!!! han kan suga mig! :)

2008-11-25 @ 09:33:57
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/
Postat av: Maja

Det är så sjukt, dom kuggar folk för minsta lilla. Typ bara för att liksom. Dåligt.

2008-11-25 @ 09:50:08
URL: http://kliink.blogg.se/
Postat av: ida

vilket jävla as -.-

endast för att visa sin makt och tuppa sig för sin elev. idioter finns det mycket gott om, håll huvudet högt ja!



2008-11-26 @ 19:17:14
URL: http://uggleansikte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback