i did it my way, if you have an opinion about that, speak out loud

hej alla söta och glada.

idag pratade jag med min psykologilärare och fick reda på att vi inte alls hade ett prov imorgon, som jag trodde. skönt! så nu har jag börjat ladda hem en jääävla massa serier jag ska glo på.

först och främst blir det gossip girl, det är så vidrigt bra just nu. sen blir det greys anatomy, sen har jag även bestämt mig för att ta upp heroes igen. kollade på det ända till slutet av säsong två, nu är de inne på åttonde avsnittet på säsong nio. så det är bara att börja kirra!

ska även börja kolla på one three hill, men inte just nu. det får liksom bli sen... när jag har tid och lust.

och hallllaaaa, jippi kayey mathafucker! hon från collection ringde för typ en halvtimme sen och fråga om jag ville komma ner och ta en kaffe, och börja lära känna butiken. fatta vad nice eller? jag har tio veckors praktik klart! underbart.

nu ska jag sova vid min dator. älskar den just nu. jag älskar mitt liv. förutom att jag är vidrigt trött.

puss på det.
when the eagles fly, on a mountain high
(jag vet vilken låt du började sjunga på nu, thihi)

Kommentarer
Postat av: Prins Christian Commander den tredje

Jag kommer upp till Uppsala idag!

Tänkte bara säga det, har tyvärr inte läst ditt inlägg, tänkte bara säga!

2008-11-13 @ 00:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback