i just wanted you to know, that my love for you will never grow old

ibland gillar jag när jag är sådär kreativ när det gäller mina rubriker. kommer oftast på dem själv. det är kul. man kanske skulle försöka göra en låttext någon gång. på engelska. skulle vara kul. aja. får bli när man har tiden över.

hemma i uppsala som sagt. eller har jag sagt det?
kom hem igen i måndags. det var skönt. det var finstädat, nylagad mat och allt var helt underbart. han är helt fantastisk den där fredrik. förstår inte hur stort hjärta han måste ha. min älskling. du är bäst. och jag vill ha dig, för alltid.

igår var jag sjuk från skolan också. men idag hörrni, nu sitter jag här igen. alla andra jag känner är på praktik, men eftersom jag inte fick den här första veckan vart jag jag tvungen att vara i skolan och plugga. men inte klagar jag. för nu får jag ju faktiskt saker och ting gjort, vilket jag absolut inte får om jag är hemma. haha.

imorgon ska jag göra mitt psykologiprov. bra! för då slipper jag göra det på buffertdagen den 24e. nu ska jag bara försöka få allt att gå ihop. ska nog göra en sanna style och rada upp lite vad som sker den närmsta tiden. (nästan för mycket grejer för att man ska hinna andas):
Tisdag: Fredrik hjälpte mig med min samhällskunskapsuppgift! perfekt. tack för det! :)
Måndag, idag den 19e: Plugga stenhårt till psykologiprovet, senare till praktikplatsen och hälsa på
Torsdag den 20e: Har psykologiprov, sedan hoppas jag at jag är fri från skolan, för då är alla mina rester gjorda! Elin fyller även år så jag är rejält sugen på att följa med tjejerna och käka, vet dock inte om min plånbok vill. :(
Fredag den 21e: Blir nog en lugn fredag, tror jag. Förbereda för DHW08
Lördag den 22e: Träffa flickorna? Eller jobba?
Söndag den 23e: Se till att allt är klart vad det gäller praktik, uppkörning, ledighet, DHW08 (PACKA!), ev. ta mig ner till Jönköping
Måndag den 24e: Förhoppningsvis uppkörning i Jönköping, beroende på hur jag gör med ledighet.
Tisdag den 25e: Ev. tillbaka till Uppsala igen, beroende på ledighet.
Onsdag den 26e: Till Jönköping !!igen!! för att jobba på DreamHack Winter 09. Ja, jag jobbar där för er som inte visst ;P
Torsdag den 27e: Stormöte med alla i Crew på DH.
Fredag den 28e: Deltagarna kommer, nu börjar det! :)
Lördag-Söndag den 29-30e: Jobba på DH och åka hem igen på söndag.

ELLER, ska jag stannar kvar tills på onsdag då mamma, pappa och robin ska upp till stockholm och åka med dom? Fan. Vet inte. För jag vill ju inte missa allt för mycket från praktiken.. så ne, förmodligen inte. Vi får se. Förstår ni att det är lite stress just nu eller? Planering!! Planering! Melina.

OCH, funkar det inte att jag kör upp den 24e, så måste jag vänta enda till den 19e december, och hur kul är det? Knappast! Vill ha det nu! Nu får det fan vara nog med väntande. suck.

Fuck. Aja. Nu ska jag plugga vidare på psykologin.
Hoppas vännerna där ute har det bra på deras praktik! Puss på er. Miss you guys. <3

you are my heaven, my life, my heart, everything i ever wanted from the start

Kommentarer
Postat av: Sanna

saknar dig också!<3



på fredag är det utgång om du är på. även så lördag är det party, men det kan vi prata om på msn:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback