i want it that way

wiho, kom hem till Mullsjö idag efter fem timmars tåg och väntande. Skönt. Mamma kom och mötte mig med lillvalpen Zack, vi tog oss igenom snön till Konsum och handlade. När vi kommit hem lagade mamma mat och jag och Theo spelade spel. Till middag blev det fläskfilé, klyftpotatis blandat med fetaost och rödlök, sparris med ost, broccoli och en fantastiskt god örtsås. Fan vad jag älskar min mammas mat! :D

Nu har vi precis kollat klart på dansbandstävlingen, eller vad tusan det heter. Kände mig fruktansvärt tantig när jag tjatade på Theo att byta till rätt kanal. haha. Jag brukar aldrig vara den som är den. Haha. Men men, snyggingar på tv är ju kul.

Nu är det Svensson Svensson på tv, kul.

puss o kram på er,
imorgon ska jag baka lussebullar, övningsköra med farmor, och kanske träffa mormor och morfar. på måndag ska jag övningsköra med pappa hela dag och sen ha uppkörning! shit! Håll era tummar HÅRT!

puss. igen.

it's up, and it's down, it's wrong and it's right

Kommentarer
Postat av: dalida

asså shit du gjorde mig hungrig där din hura! :D Jag håller tummarna, hör av dig sen.. berätta hur det gick :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback