i will call for you when the time is right

Har nyligen ätit mat här hemma hos mamsen och papsen. Pappa jobbar visserligen så det var mamma, jag, lillebror och storebror som åt. Det var gulaschsoppa (stava?), bröd, ost och pannkakor för den som gillar det till efterätt. Soppan var kanongod och jag blev supermätt! Åt en halvpannkaka efteråt bara för att ge det en chans.

Men jag är en av få som inte alls gillar pannkakor. Jag mår illa av det och tycker inte alls det är särkilt gott. Men men, alla är vi olika! :)

Innan vi åt hade jag precis varit ute och övningskört med min farmor i nästan två timmar. Inne i stan och hem och sådär. Gick förbannat bra måste jag säga. Och... samtidigt, de måste det ju, eftersom de är uppkörning på g imorgon! Jisses människor, har dock fått reda på att det ska vara snöstorm inatt, som ska hålla på imorgon också. Attans! Jag gillar INTE att köra i snöstorm! Snälla, alla kristna, be för mig! haha.

Nej nu ni vänner. Nu ska jag nog försöka få med mig mamma på en promenad till. Var ute med Zack innan i fyrtio minuter, vill ut en sväng till. Det är nästan 10 minus grader här och det är såååå mysigt! Jag älskar vintern, när det är vinter! Mysmys och goooos!

Mamma och jag kom precis överens om att vi ska gå och hyra film. Hur längesen gjorde man inte de då? Mys! Gos!

when the time is right, you will be the happiest man on earth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback