i will make a wish, even thoungh i know it wont come true

hörrni, förfan. hur sunkig kan en dag bli egentligen? shit.
jag har legat i soffan så hårt och länge nu att min nacke och rygg är helt bombad. måste ut och röra på mig eller något. fredrik kom hem en snabbis och åt mat sen åkte han vidare till pappa bertil. han kommer väl igen om en timme eller två. så jag ska chilla vidare....

imorgon har vi samhällskunskap och det ska faktiskt bli bra. känner jag. har nu kollat på tre avsnitt av desperate houswives, har missat hela TRE avsnitt. skam på det alltså! har även kollat på gossip girl. damn girl, det är bra! jag älskart, verkligen. serier är grymt bra, tack för dom!

kollar nu på äntligen hemma och känner att det suger. vill äta något. ska nog göra mig lite morötter och dipp. mym. helst av allt vill jag ha chips och dipp. men jag orkar knappast ta mig till affären. sitter ju fortfarande i pyjamasen.

waaah. människor. imorgon ska jag på bio med fredrikb och sanna. ska se på highschool musical. har inte ens sett de andra två så jag ska nog försöka chilla på dom idag. yez!

puss på er.
when the rain begun to fall, where did you go?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback