if i were a boy

ligger hemma. dum som min kropp är sa den till mig imorse att jag inte var pigg nog för att gå till skolan. är förkyld så jag valde att ligga kvar. nu är klockan halv två och jag har fortfarande inte ätit något. jävligt dumt. men jag orkar liksom inte gå ur soffan. så jag chillar en liten stund till. sen ska jag nog värma på jasminris, wook och lax som jag lagade igår. blev apgott. fick ett litet ryck efter att jag malin och petra diskuterat vad man lagar för mat utan mammas hjälp. jag påstod att jag inte kunde laga någon dirket mat, men jag ångrar det. för det kunde jag visst. jag kan om jag vill. :D haha.

nej okejdå. ska lyssna klart på beyoncé if i were a boy. puss

i think i could understand

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag åt det nyss, riktigt gott! Du är duktig! Tack för maten. Puss!!

2008-11-04 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback