i'll shake of the bad things and start looking forward

Hej mina vänner.

Gårdagen var både lyckad och lite... dryg. haha. Pga våra småflickor som inte fyllt arton kom vi inte riktigt in någonstans. Men lika glad var jag för det. Typ. Alltså, vadfan,f ör min del gjorde det inte så mycket, faktiskt. Så att... vi drog till Alex källare och där var det lite folk, vi satt och chillade och snackade. Det var mysigt, men inte direkt party på hög nivå. Men vad gjorde väl det.

Det slutade väl lite sådär. Sanna mådde inge bra, typ feber och grejer. Så hon och Malin drog hem till Sanna. Jag började bli galet hungirg och törstig så vid halv tre drog jag och Nicklas till bussen. När vi kom hem lagade vi nudlar och käkade upp en pizza från dagen som låg i kylen. Fett gott fyllekäk.

Fredrik hade redan somnat för längesen, så vid halv fyra gick jag och la mig jämte honom och drömde hela natten om att jag var gravid.. humm...

Vaknade sen vid halv tolv, relativt utvilad, men galet törstig och hunrig. Har en så länge inte ätit något, men druckit en massa saft. Goooott. Fett sugen på poppcorn men vi har ingen micro längre. :( Den vi hade innan var förra hyresvärdens. Så vi måste kirra en ny! NU!

Har pluggat lite också. Igår skrev jag klart hyllningstalet och idag har jag gjort klart en engelskauppgift. Skönt att bli av med det. Så nu är det bara:
Historiaprov på måndag, samhällskunskapuppgift till på onsdag, psykologiprov på torsdag och en bokanalys på engelska tills på fredag. Skönt att lärarna lägger ALLT på sista veckan i skolan.

Och på tal om det, fattar ni att det är sista veckan i skolan nu nästa vecka?! Sen har vi TIO veckor praktik, däremellan ett jullov, och sen bara några månader kvar i skolan. SEN ÄR DET FUCKING STUDENTEN! Glad jag blir. Fyfan!

Nu ska jag chilla.
puz
i remember when i was young, the whole family was a bright and happy place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback