it's not fair, you wuss

Skolan idag var lång. Hyllningstalet gick väl bra. Men tydligen inte tillräckligt. Är lack på Anneli faktiskt och ska snacka med henne om det imorgon. Det är inte rättvist. Jag förtjänar bättre i så fall. Du också Lisis. Suck.

Historiaprovet gick väl sådär också. Men det var jag redan inställd på. Jag visste att jag inte skulle klara av det särkilt bra. Så det får liksom bli som det blir. Huvudsaken är att jag har gjort det, liksom.

Ikväll mår jag inge bra. Galet ont i huvudet, ont i magen, trött, hängig, frusen och blä. Orkar inte bli sjuk, har knappast tid med det heller. Men men.

Imorgon ska Lisis, jag och Sunni plugga här hos mig, och färga mitt hår, och Lisas också? som jag förstod det. Jag ska göra lite blonda slingor och så. Inget speciellt. Men men. Anyhow, plugga lär vi göra stenhårt. Äckligt mycket grejer i skolan just nu. Men det är sista veckan nu! Så det ska nog gå bra.

Åhhh! Nu leker Sixten med ett hårspänne han har hittat på bordet. Skitunge. Han kommer säkert sätta det i halsen. bög.

Förresten, Sunni, no baby on the way, so to speak. Såruvet. pusspådig.

i promise you i will do everything i can to stay in your heart

Kommentarer
Postat av: Sanna

okej skönt. har du kollat eller kom det naturligt, so to speak ;P

2008-11-10 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback