just because you're a bunch of wining bitches

inte den blekaste aning om rubriken är rättstavad, men jag orkade inte kolla upp det. men det jag menar i alla fall är att ni har gnällt om att jag uppdaterat för lite, så jag gör såhär, så vet ni lite mer om mig! :) (om ni orkar läsa det vill säga. haha)

DIG

1. Fullständigt namn? Melina Kristina Elisabeth Busch
2. Exakt ålder? 18 år och 150 dagar... typ.
3. Var bor du? Nyby Gård, Uppsala
4. Bor tillsammans med? Sambon och feztmannen Fredrik
5. Husdjur? En kisse, Sixten
6. Färg på ditt hus? Tegel, rött.
7. När är du född? 4e juni -90, 22.15
8. Klass? Bergatrollet
9. Vilket år tar du studenten? -09
10. Något jobb? Kassör och "florist" på Plantagen
11. När gick du upp i morse? 7.37, alldeles för sent
12. När ska du sova ikväll? Jävligt snart!
13. Duschat idag? Nej.
14. Kramat någon idag? Ja
15. Pussat någon idag? Ja
16. Vad har du ätit idag? Macka, äpple, lax, wook, ris, fetaost, potatisgratäng, kött, pizzasallad, halv maxburgare
17. Dagens klädsel? Wranglerjeans, lång grön tisha och svart "väst"
18. Dagens pinsamhet? Jobbet, bläää på att jobba när man är trött i skallen
19. Dagens sötnos? Fredikb
20. Dagens roligaste? Lunchen i skolan, hah!

SOCIALT
21. Har du många vänner? Tillräckligt för att må bra
22. Hur många har du kysst? Oj, vet man sånt?
23. Vem kramade du senast? Fredrik
24. Hur många har du haft sex med? öööööööööh
25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen, vad jag vet ;P
27. Har du pojk/flickvän? Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? Fredrik
29.Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Fredrik, typ.. när han skulle komma hem eller något

FAVORIT
31. Film? If Only
32. Låt? Oftast något med attityd
33. Mat? Tacos
34. Dryck? Coca Cola
35. Färg? Röd, eller grön... eller svart... eller lila... wwwaaaahh.
37. Stad? Uppsala, och någon i utlandet
38. Land? Australien, verkar fett nice i alla fall
39. Ämne i skolan? Typ Engelska eller Psykologi
40. År? Måste säga -08, älskart!

SENASTE
41. Personen du tänkte på? Dennis Karlsson
42. Personen du kysste? Fredrik
43. Gången du spydde? Typ i somras
44. Gången du grät? För någon/några veckor sen
45. Pizzan du åt? Eh, vesuvio tror jag
46. Gången du var i Göteborg? Ett år sen tror jag, eller två
47. Gången du var i Stockholm? För två veckor sen typ
48. Gången du var full? Söndag morgon ;)
49. Gången du var hög? Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? Fredrik

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Hund, faktiskt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på
54. Tv-spel eller datorspel? Datorspel
55. Singel eller upptagen? Upptagen
56. Hångla eller pussa? Pussa
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? bllääää
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad, fett.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? bbblllläää
60. Svart hår eller blont? Svart tror jag, på mig då alltså
61. Blåa ögon eller bruna? Bruna
62. Choklad eller lakrits? Båda
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Coca Cola
66. Pizza eller kebab? Kebab
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Älska
69. Leva eller dö? Haha, leva :P

ANTAL
70. Personer du älskar? Men shiiit, brushan
71. Personer du hatar? None
72. Pojk/flickvänner du haft? Seriöst, Fredrik, sen allt för många sen man var typ 5 år? :P haha
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmar? 1
74. Glassar du ätit på en dag? Men palla, sånt hamnar i korttidsminnet och försvinner ganska snabbt.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? None, i think. Eller juste, DreamHack ;)
76. Gånger du haft minnesluckor? Hahha för många
77. Gånger du varit hög? 0
78. Personer du saknar just nu? 6-7 st
79. Gånger ditt hjärta brustit? Inga direkt, har alltid förstått att det varit värt allt i slutändan, och det är ingen idé att gnälla.

VEM
80. Vill du kyssa nu? Ingen, är för trött
81. Ska du träffa imorgon? Klassen
82. Sjöng du senast för? Hm, typ Najko i bilen idag
83. Hade du senast en msn konversation med? Christian
84. Spelade du tv-spel med senast? Minns inte.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Fredrik! VÄRME OCH SOL!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Finns alltid någon
87. Förtjänar att dö? Nja, tycker inte sånt
88. Är söt? Flickorna
89. Vill du sova med inatt? Fredrik förstås! Längesen vi somna samtidigt nu, och för många gånger han har däckat i soffan och gått och lagt sig runt 5 istället ;)

VAD
90. Gör dig glad? Mycket. Vänner, kärlek, djur, barn... barn framför allt...
91. Gör dig ledsen? Att jag inte kan få ha min familj närmre...
92. Vad vill du helst göra nu? Sova, och få all skolarbete klar utan minsta ansträngning
93. Önskar du att du slapp göra? Skolarbete
94. Vill du ha nu? SOVA ffs.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En utlandsresa
96. Längtar du till? Tills livet verkligen börjar
97. Tycker du om dina betyg? Nja.. sådär.
98. Ångrar du i ditt liv? Förhållandet med A, fast visst man säger ju att man lär sig något av alla saker som händer, men det enda jag lärde mig var att jag inte ska vara så blind. Fyfan.
99. Är det bästa som hänt dig? Mina nya vänner och min fina pojk
100. Hur mycket är klockan? 23.15, alldeles för mycket

nightiii, ska prata klart om våran budget nu, poooz

just give me one night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback