life moved and i stoped to taste it, i drank it up and it left me wasted, oh you should see, the world inside my head



kollat på heroes, och greys nu. känner mig konstig idag. kanske är att jag saknar er flickor?

dock måste jag säga att jag saknar jävligt många just nu. faktiskt. alla dom där man inte brukar umgås med, inte alls liksom. exempelvis emanuel. dig saknar dig. och tjejerna jag var med innan, jonna och jossan. sen sebastian. sen saknar jag min hund. bamse. för er som är nya läsare, ni uppsalaflickor... bamse var våran hund från att jag var 5 år till förra året. har aldrig mått så dåligt som när han dog. han fick cancer på ett flertal ställen. han var som min bror i tio och ett halvt år.

åh. orka. känner att jag måste gå. gå ut och gå eller något. fredrik kommer om typ fyrtio minuter. so long.

i would like to be a dreamer, just let the time pass me by and start living where pain dont excist

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag vet exakt hur det känns, min vovve dog för två år sedan..



fyy, vi borde ha minnes fest för deras skull!



puss på dig

Postat av: ida

så jävla tråkigt att det blev så med bamse.

han var en fin hund!

tror inte folk som inte haft hund länge fattar hur jävla nära man står dom. de blir som en familjemedlem. usch, börjar gråta nu :p det är fruktansvärt.

min hund tjacky fick tumör på magen för typ två veckor sen. men vi lät operera henne, det visade sig vara godartat (TACK GODE GUD) och nu är det nästan helt läkt det jättelånga ärret. man fattar inte hur snabbt det går om de blir dåliga. var så jävla äckligt orolig.

hundarna finns ju alltid där hemma och väntar på en, helt oskyldiga o bara älskar en. världens mest tacksamma djur måste dom vara.

2008-11-20 @ 20:43:54
URL: http://uggleansikte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback