one month left

fattar ni eller att det är exakt en månad kvar till julen? jag älskar julen. den är så jävla mysig. och vi har besämt att vi inte vill ha några julklappar alls. jag vill inte det i alla fall. och det är ärligt. för jag tycker inte det är viktigt. tycker inte det är ett dugg jävla viktigt. för jag hatar hur fokusen hamnar på julklappar, istället för familjen. det blir så jävla ytligt och äckligt. jag vill ha min familj, mer än så kräver jag inte. vi sa att lillebror ska få paket, resten skiter vi i. känns så jävla rätt.

finns det ingen som håller med mig?

vaknade för ungefär en halvtimme sen och ska alldeles strax gå ner och käka frulle. sen ska jag och pappa ut och övningsköra. måste klara det här jävla körtkortet nu!!! jag blir galen annars.

imorgon ska jag träffa sanna och faaan vad jag längtar! allvarligt. henne har jag inte träffat på en och en halv vecka. och det känns skumt som fan. hon och jag umgick i princip varje dag innan, åtminstone varje helg. haha. kalas. puss på dig vännen! <3

ne fan, nu ska jag äta, innan jag storknar.

someone, call the doctor, got a case of love bi polar

Kommentarer
Postat av: ida

rör inte mina julklappar!!

att ge är det roligaste som finns!

det är en fin gest också.

jag älskar julen.

släkt, vänner, klappar, knäck, lussekatter o.s.v.

tradition vafän, sen att det blivit en kommersiell afton.. det rör mig inte :)

Postat av: Sanna

iih det ska bli så mys:D

2008-11-24 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback