that's what i've been saying

Hej vänner! Rysligt dålig uppdatering, jag vet. Men jag har jobbat och stått i. Haha, riktigt jävla asnöjd med det här eventet. Fyfan vad kul jag har haft! Ni är bäst, älskade älskade vänner! kommer sakna er men förhoppningsvis ses vi igen i sommar! :)

Övningskörde hem och det gick bra. Så vi får väl se hur de går imorgon. Jag lovar att skriva antingen "kuggade" eller "godkändes" i bloggen när jag kommer hem till uppsala runt elvatiden imorgonkväll! Puss o kram, nu ska jag chilla i soffan och gosa ner mig med en filt. Puss på det.

(förresten, pga att jag knappt suttit vid en dator alls de senaste så hade jag 66 bloggar uppdaterade. Det är INTE okej!) :D puss älsklingar.

you can't be serious!

Kommentarer
Postat av: Prins Christian Commander den tredje

Jag hoppas verkligen att du klarar testet imorgon! Du förtjänar att få körkort nu!



Tack för att du var med på DH, hade inte pallat det utan dig, och hade inte haft lika roligt som jag hade heller! <3

2008-11-30 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback