the world is on our side tonight

Skolan idag, hade engelska c och bara halvdag. Det är alltid lika skönt. När jag kom hem satt Najko (som sovit hos oss sen två dagar tillbaka) i soffan och chilla. Ungen hade nyss vaknat, själv hade man varit vaken sen sju liksom. Kul kille. I alla fall, började städa runt tretiden. Skickade Najko till systemet, handlade lite chips och dricka.

Nu och jag plockat iordning här hemma. Blev bättre än innan i alla fall ;) Disk och tvättmaskinen är i full gång. Skönt att få det gjort.

Snart kommer Malin och Sanna, iiih! Vi ska vina, och sen ska vi ner på stan och se vart vi hamnar. Skrev en väldigt ärlig kommentar om skitgruppen Maskinen som spelar på People idag (som alla verkar vilja gå och titta på!? wtf?)

"Hahha, jag vill ju inte vara en partypooper, men fyfan för Maskinen!! Sug på något hårt, ska det vara värt att stå och trängas med svettiga vitochsvartlökar så ska det vara värd musik. Typ en känd, världskänd, bra grupp. Inte en grupp som rökt på och som inte vet hur man skriver bra musik, utan bestämmer sig för att skriva samma mening typ hundra gånger under tre minuter och vipps, en låt! Som allt fjÅrtisar kommer älska.

Och ja, gumman, och Sanna, jag kallade er just fjortisar. Puss på rumpan, men please. ;P"

Så känner jag. Fett ovärt.

Nu ska jag chilla lite. Kanske se hur Fredrik mår, han verkar inte på topp, deckade i sängen när han kom hem från jobbet för en timme sen.


pussss.
i just can't stop

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jo, men jag vet ju att det kommer bli så för så är det jämt, plus att ingen av tjejerna kunde idag så måste jag vara på krogen själv ett tag innan rob slutar, hur kul är det? :P



Och när man är full tänker man inte så långt ^^

Jag tänker på dig med och din vita blogg, jag har funderat på att ändra men jag tror jag ska ha kvar bara för att den är jobbig att kolla på ;P

2008-11-07 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback