was that a practical joke or what?

När klockan slog 15.20 tog jag på mig jackan och packade ner datorn. Stod och frös i ungefär fem minuter sen kom bussen. Vill sååååå gärna åka hela vägen hem, för tusan vad trött jag var. Och hungrig! Men jag pallrade mig av och tog mig till Collection, min nya praktikplats. Fasiken vilken trevlig tjej! Henne tror jag att jag kommer trivas galant med. Hon sa också att hennes "motto" med praktikanter är att se till att de får testa på allt. Hon placerar liksom dom inte i ett lager för städning eller liknande, som många andra gör då de ser det bara som gratisarbete... och jag citerar "tanken med praktik är ju att ni ska lära er, och att städa ett lager i tio veckor kanske inte är så lärorikt?" I love you now! :D

När jag kom hem kirrade jag lite tacos. Så nu sitter jag här mätt och belåten. Nyss kollat på senaste Gossip Girl också. Ska kolla på ett Heroes avsnitt också sen ska jag försätta med pluggandet av psykologi! Spännande tjej.

and then a hero comes along, with the strength to carry on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback