when will this come to an end?

Dagen har varit lång, tycker jag. Gick upp vid halv elva. Slöade med Fredrik och Sixten. Vad jag älskar att slöa en lördagsmorgon. Är inte det det finaste som finns? Åt en riktigt nice frulle dessutom.

esch, orkar inte dra igenom allt vad jag gjorde. Tänkte mest bara säga att ibland är fan inte livet lätt. Men när det inte är det, när motgångarna kommer krypandes intill så är det så jävla viktigt att hålla huvudet högt. Man ska inte låta livet spela ett spel med en, spela spelet med livet i så fall. Fan ta allt som har med dumma tankar och känslor o göra. De är så jävla onödiga och det är bara slöseri på resurser. Alla människor har mer eller mindre ett val - vill jag må bra, eller vill jag må dåligt? Vill man må bra så gör man sånt som får en att må bra, och sånt som kommer gynna en i framtiden. Vill man må dåligt, ja, fortsätt gräva ner dig i skiten då, men dra inte med någon annan.

Och innan någon får för sig något, så syftar jag INTE på någon alls. Det här är mest i så fall tankar till mig själv. Det som får mig att klara varje motgång.

Så flickor och pojkar - hitta harmonin i era liv. Och gör något åt det. Använd den som aldrig förr. Jag har lärt mig att man ska ta vara på varje jävla sekund man har. För helt plötsligt, utan förvarning kan livet från att vara hundra år långt, till kanske bara femton, eller tio? Vem vet. Helt plötsligt kan man bli ifråntagen det största man har här på jorden - livet. Fan människor, ta vara på det. Glöm inte att varje jävla sekund räknas.

Och tro mig, jag ska använda varje förbannade sekund som om den vore min sista, samtidigt som jag inte ska hänga upp mig på små goda ting. Jag ska tillåta mig själv att slappa, men jag ska även se till att de jag vill, blir gjort.

Jag älskar dig Fredrik. Vad som än händer i livet, i framtiden, så kommer du alltid vara den som räddade mig från mitt miserabla liv tillsammans med A. Du kommer alltid vara min prins. Tro det eller ej, men jag är dig evigt tacksam. Du har en plats i mitt hjärta ingen annan kan mäta sig med. Du finns där, och det värmer, för det är precis så jag vill ha det. Även fast vi nu är fyrtio mil ifrån varandra, så känner jag värmen från din hud, och bara lukten gör mig svag. Du är allt jag någonsin kan önska mig. Tack för det.

Godnatt vänner, nu är det dags att stänga locket. För imorgon blir det en tidig morgon, halv nio. Pju! Men som sagt, ska ta vara på mitt liv - jag vill vara med min familj. <3

you P.M.S like a bitch, i would know, yeah you, change your mind, like a girl changes clothes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback