yes jesus he love me, and he knows i'm right. i've been talking to jesus all my life! oh yes he knows, and i it'll be right, cuz he's been telling me everyting's gonna be alright!





damn folks, härlig middag hemma hos svärfar. det gillar jag. kyckling, ris, sås och goood sallad. :) kom hem för en liten stund sen och har precis ätit en liten kvällsmacka. gottit.

ska alldeles strax sova. känner att det är dax. men först vill jag tipsa om en ashärlig låt. och emot jesus, gud och kristendom som jag är, så är den här låten helt fantastisk. hör hans ironi. jag gillar't! sök på genesis - jesus he knows me

japps. gonatt då! skola imorgon, men funtar på att dra lite senare för jag orkar nog inte så tidigt som halv nio imorgon också. låter väl som en bra plan? ;)
pozs
do as i say, don't do as i do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback