you make my heart jump over a beat, that's good, you know

helgen har varit fruktansvärt chillad. idag vaknade vi HALV ETT. och det var fantastiskt skönt. att nästan bli sur över hur tråkigt det är att ligga i sängen. vakna ett par gånger från typ halv elva och fram till halv ett, och liksom nästa klaga. fan vad skönt. längesen man kunde göra det. har alltid blivit att man liksom gått upp halv åtta för att åka och jobba. fett nice. :D jag är glad på det.

vi två kom inger, bertil och johanna över på lite fika och så. det var mys. vi åkte sen med till storvreta för att hämta skruttbilen så inger kunde ha volvon för några dagar. haha. biljäveln var totaldöd! suck. vi försökte med startkablar, vi försökte springa igång den. SHIT. allt gick åt skogen. TILL slut, efter typ en timme gick den igång med startkablarna. så fredrik och jag åkte hem mot uppsala. åkte rally för att få lilla gamla bettan varm. skitkul. men jag blev illamående till slut. haha.

nu har jag pluggat på hyllningstalet. hoppas det går lika bra imorgon inför klassen som det går här hemma. hoppashoppashoppas!

nu ska jag göra annat. typ. plugga på historian. hatar provet jag har imorgon. kommer aldrig någonsin klara det. för jag kan liksom inte printa in sånt i skallen. men men. vi får väl se. ig är helt okej för min del. -.-

puss o kram
the prize is love, is that enough for you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback