a dry martini please

Sitter här och är fett taggad inför morgondagen. så in i helvete. Skola till klockan halv tolv. Riktigt skönt! Sedan åker jag till lägenheten och fixar i vardagsrummet. Hoppas på att någon vill följa med o hjälpa?... hint hint Johanna ;)

Efter det, någonstans runt 6 tiden blir det hem hit igen och börja göra iordning. Sen kommer flickorna. Vi ska föra och därefter till krogen. Jävlar vad Sanna ska ha kul. Jag vet hur det kändes att fylla arton. Man vill inte ha nåååågot i vägen for happiness. Så fan Sanna, om någon förstör, då bajsar vi på dom!

På lördag blir det förmodligen jobb. Även söndag. Dom ringde innan och sa att dom skulle återkomma om det imorgon. Men om jag känner dom rätt så blir det väl så. Så... ja, det är bara att bita ihop och gå upp tidigt på lördagen efter en hård kväll ute. Haha, fiiiifan! :D Men det överlever jag. Det gör jag alltid. ;)

Sitter och väntar på att Fredrik ska komma hem. förstår inte vart han har tagit vägen..? ho ho?

aja, om vi inte hörs igen, gonatt!
/Melle pozi
it's time to laugh our asses out!

Kommentarer
Postat av: Sanna

den som förstör morgondagen.. ojoj, den ligger risigt till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback