check my flow

shiet. människor. somnade runt tolv igår. hade så mycket i huvudet så det var skitsvårt att somna. blä på det! var trött för att sova redan vid åtta. fjuu. sen väckte mamma mig vid kvart över sju och sa att det var dags att gå upp. haha.. ye right! jag snosade (för trött för att stava rätt) i tio minuter. men nu är jag uppe och ska alldeles strax käka lite frulle. har precis varit ute med honom också så han fick kissa lite. skönt för dig. ditt lilla monster. nu sitter han och skäller också. i sin lilla sovkorg. håll tyst. mitt huvud sprängs. jag vill ha frukost. vad ska jag äta? vad finns det? typ macka och något gott på. ja. det får det bli. vid halv tolv kommer farmor. då ska vi övningsköra. hoppas det kommer gå bra. eller ja. det är klart det kommer. idag var en sån där dag utan radbyten. snyggt va? drygt va? jag vet.
words can be hard to use

Kommentarer
Postat av: zen0

älskas dig

2008-10-13 @ 12:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback