do you want me to get mad?

JAG MÅSTE BERÄTTA EN SAK! Oh my God. Vet inte hur jag ska berätta. Shit. Så jävla glad just nu. Allt är underbart!!! Okej.... jag ska bara säga det... Jag är med barn. Jag tog graviditetstestet nyss, Och jag är förmodligen i 5e veckan. Fyfan vad jag är lycklig...!!!


:D















baaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha, got yah! Klart jag inte är. Haha. Fan vad jag har tråkigt. Haha. Esch jag ska berätta om helgen. Och nej, jag är inte med barn. Puss på er. Sötisar!
Okej vänner.
Helgen, i fredags bestämde vi tjejer oss för att bärsa lite. Så det kom hit ett gäng, sisådär åtta pers. Vi drack och dansa. Sen tog vi bussen till Orange. Stod i kö för att komma på att det först och främst var äckligt fullt, sen att man måste ha biljett för att komma in. Så vi dissa.
Sen gick vi till Palermo (stava?). Men bara typ hälften kom in. Småbarna stod utanför. Så det var ju inte så kul... Så vi gick. Till Gillet, kom på att folk äter där och vi ville inte störa. Vi gick förbi Gospellhörnan och åt pankakor som de hjärntvättade kristna lagade och bjöd på. Har nog aldrig ätit så goda pannkakor, och jag som inte ens gillar det. Var jag så påverkad? haha. Därefter gick vi till Max, åt en hamburgare och sen sprang jag till bussen.

Vill knappt ens berätta hur det slutade. Pinsamt värre. Ingen vet mer än Fredrik, Janne och Najko. Men here I go. Jag skulle ta tvåan, mot gamla Uppsala. Jag lyckades gå på på fel sida av vägen, alltså också åt fel håll. Jag åkte mot Flogsta. Kom på efter typ en kvart att jag sitter på fel buss. Kul tjej? Så jag gick av. Vid någon gata som heter Sernanders väg. Bra Melina! Okej, jag skyller på att jag fortfarande är ny här. Det är inte så jävla lätt. Men i alla så blev det så. Jag ringde Fredrik. Försökte få tag på en taxi och guida dem till ett ställe jag inte ens visste vart det var. Jag menar, hur FAN gör man det? Allt jag kunde säga var vart jag hade varit och vad jag såg omkring mig.

Efter typ vad som kändes som ett år (kanske tjugo minuter i alla fall) kom taxin. Jag gick in. Det var en.,. inte för att låta rasistisk, men en blatte som inte duschat på ett år. Han stank, vilket ledde till att hela jävla fucking taxin stank. Det typ osade svett all over.

Jag kom hem. Gick en lite extra bit för att jag inte riktigt visste hur jag skulle guida honom hela vägen fram. Glad och nöjd över att vara hemma. Trött och sliten och jävligt illamående av allt svett. Brände 160:- på taxi, i onödan. Men vad ska man göra när sista bussen redan gått? anyhow. Slutsats av fredagen; inte så jävla värd överlag. Vi drog mest omkring. I högklackat. Och det gjorde att jag hade ont i mina fötter tillslut. Ville dansa, men det fick jag ju i alla fall göra en lite stund, hemma i lägenheten med Malin! ;)

Lördag, ha! Vaknade klockan åtta, bakis som ett svin. Sprang till bussen. Bytte i stan, åkte till jobbet. Fortfarande bakis. Jobbade i åtta timmar. HELL YEAH! Jag överlevde. Helt otroligt. Chillade sen hemma fram tills läggdags runt tolv.

Idag har jag också jobbat. Gick bättre idag. Åtta timmar today aswell. Fick även nöjet att shoppa lite idag, på Plantagen dock. Så inga nya kläder än så länge. Men jag överlever. Det blev i alla fall två nya blommor och krukor till dom. Gick på under tvåhundra så jag gråter inte! Och med lite personalrabatt avdragen så blev det ännu bättre.

Nu är jag lagom nöjd över valet att inte plugga inför provet vi har imorgon i Historia. Bra gjort Melina. Igen.
Men vafan ska man göra när man inte har alla kakor i kakburken? Suck...

Nu ska jag chilla. Eventuellt plugga. Har i alla fall städat lägenheten. Och det är ju bra. Skönt liksom.

puzs
its like i´ve waited my whole life, for this one night

Kommentarer
Postat av: malin

FY FAN FÖR DIG!

Postat av: malin

jävla helvete



fan vad du fick mig på den där!

2008-10-19 @ 21:40:48
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: malin

motherfuckingshit jag är typ i chock? vet du hur många tankar som gick runt i mitt huvud när jag läste dt där första stycken eller? NEJ dt gör du inte!! och dt vet fan inte jag heller men helvete vad många dt var!

2008-10-19 @ 21:42:05
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: malin

fan, jag är typ helt uppe i varv nu. bajs på dig melina! hhaha shit

2008-10-19 @ 21:42:51
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahaha, hur jävla snygg hade den bebisen blivit? efter dina supkvällar+ciggisar i skolan de senaste veckorna hihi

2008-10-19 @ 23:40:48
URL: http://lisacrondahl.blogg.se/
Postat av: fred to tha rika

hahahaaahhahahah ;D

2008-10-20 @ 08:58:40
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/
Postat av: dalida

HAHAHAHA DIN MAMMA!! Jag gick på det!! Uft, första tanken som slog mig var "hon kommer få söta ungar iaf" och så dreglade jag lite :D hahaha nee ush, nu måste ju skaffa en unge bara för att du lurade alla.. som en kompensation

2008-10-20 @ 15:53:55
URL: http://dalida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback