help me overcome my fear

Tja alla.

Skolan idag, hade engelska c. Var fett trött men gjorde så gott jag kunde. Skulle egentligen ha historiaprov på morgonen, men jag hade missuppfattat tiden och trodde det var på eftermiddagen. Så läraren, Simon sa att jag skulle göra det efter lovet istället. Skönt sa jag, så slipper jag det for now. Gott.

Stack hem efter skolan och nu sitter jag här. Hunrig är jag. Men har ingen lust att laga mat just nu. När Fredrik kommer hem från jobbet runt fem ska jag till stallet. Och sen ska vi packa upp lägenheten lite mer ordentligt ikväll, så vi slipper leva i flyttkartonger. Synd att det pga det inte blev någon fest hos Fräki för min del. :( Vi får väl se när det blir fest för mig nästa gång då. För jag har hört av mig till jobbet nu och sagt att jag är ledig för jobb hela veckan. Måste få lite mer klirr i kassan. Blä på det. Men gott är det när lönen kommer.
Som idag för min del. Barnsligt mycket får jag för att jobba så pass lite ändå. Men inte tackar jag nej till det inte?!

Aja. Ska typ. Sova eller något. Har inte lust till mycket just nu. Så atteeeeee.
Tvättmaskinen är i alla fall i full gång, diskmaskinen fullpackad och lite glas, bestick osv inpackat. Så vi får väl se när jag tar tag i resten.

poz
very entertaining

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback