i said i'm sorry, ye, i'm sorry! but what for?

Igår var det trevligt. Jag mötte upp Sanna och Elin på stan, för att gå till Baren Baren där Fredika och Malin satt. Men Elin vart nekad, så jag och Sanna tyckte det vore fel att lämna henne, så vi tog nya tag och gick till Plock. Där var det vidrigt mysigt. Så jävla stiligt. Och bartendern var supergullig. :) Snäll kille.
Kom hem vid halv ett typ. Tog en ganska tidig buss för jag ville hem till min gullis. Så vi chillade och jag plockade iordning lite. Sen la jag mig runt ett typ.

Vaknade nu vid halv tio, snoosade till tio. Och nu sitter jag här. Jag börjar inte skolan fören halv ett. Men jag borde försöka plugga lite nu, för sen efter skolan kommer jag ha en hel del o göra.

Yesyes. Skulle bara vilja tipsa er alla om Sister Hazel, om ni gillar sånna där sköööööna lugna goa låtar. Dom är guld värda!

Puss o kram från mig.
If I hurt you then I hate myself
Don't want to hate myself, don't want to hurt you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback