i thougt i said i wanted it to be chill?

ye bitch. fredagen var kalasbra. har dock inte tid att drabbla igenom den nu. men lyckad var den!

jobbade igår. var fett trött. är fett trött.
sitter och väntar på att fredrik ska komma så vi kan åka till det nya placet. blir nog inte supermycket gjort idag tyvärr. men imorgon har jag raggat med mig mina flickor så dom ska hjälpa! riktigt jävla assnällt! taaaaaack!

för det är mycket o göra nu. det kan jag ju säga. ska flytta in nästa vecka. WAAAH!
idag har jag städat hela lägenheten. åååh vad jag älskar när det är nystädat. annars får jag sån ångest. hatar smuts. hatar disk. hatar när det är grejer överallt. blä. nu är det fint. fräscht. nice.

puss o kram, ses på stan
said you leave me, or tell me, did i heard you wrong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback