i want to go. now. release me?

Sitter och bråkar med katten. Han som hela tiden vill slå på mina händer när jag skriver på tangentborden. Så jävla irriterande. haha. Skitunge.
Hade psykologilektion idag. Det var riktigt intressant. Dock segt. Ville hem. Men men. När jag väl kom hem somna jag stenhårt i soffan. Efter att jag ätit förstås, för vidrigt vad hungrig jag var.
Sen vaknade jag av att Dennis ringde! Så rolig överraskning. Saknar min vän. <3

Fredrik är fortfarande på jobbet... Saknar honom. Äckligt mycket just nu.

eh fan. Ska nog inte skriva blogg ikväll. Mår inte bra för det.
Saknar... ska hem imorgon. Och det kommer nog bli den gladaste dagen på länge. Har inte träffat dom på mer än två månader nu. Det svider i själen.

don't kick me while i'm down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback