i would like to tell you all about the shit, but no, there's no time left to waist for that

Sitter hemma i Mullsjö. Trött som en gnu. Och omättlig. Har ätit en del nu. Men jag vill ha mer. Haha, det är som vanligt.

Igår var det kalas för morbror Thomas. Han fyllde trettio och det var ett jävla stohej. Det var riktigt god mat och dryck. Det var planka som serverades så alla möjliga god frukter och liknande. Mätt var jag!
Sedan såg jag mamma dansa med sin syster och kusin. Det var en syn för sig. Men det var kul. Sen träffa jag en del som man aldrig trodde man skulle träffa igen. Världen är bra liten ibland.

Kom hem och hamna i säng runt halv två tiden. Det var lagom tid för mig kan jag säga. För jag var trött som ett svin och så. Och vaknade nu klockan tolv. Fortfarande trött. Så kan det gå.

Idag ska jag bara chilla. Övningsköra senare idag förmodligen. Imorgon ska jag chilla as well. Mysigt. Sedan åker jag hem vid sex tiden på kvällen. Fredrik ska hämta mig vid tio tiden i Enköping. Då ska han förhoppningsvis kommit en bra bit på lägenheten. Nu har han visst målat klart både hallen och vardagsrummet, och byggt lådan som ska vara i vardagsrummet. Alltså, det ska vara gjort idag. Så att säga.

Så sen börjar han nog flytta dit grejer! Kul! Och jag fortsätter med det as well på tisdagen.

Saknar er mina babes! pozi!
you don't need to care about me, but still you do. why would you wanna waiste that valuable time?

Kommentarer
Postat av: malin

kom hem nu snygging!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback