is anybody home?

tror att klockan tickade iväg lite väl snabbt idag. men så kan det gå när man har roligt. eller hur?
sitter o tuggar i mig en macka o klunkar ett glas juice. najko, janne och fredrik chillar på film i tvrummet med öl. själv har jag legat i sängen och chillat på gossip girl och öl. inte helt fel.

imorgon har jag engelska c lektion på morgonen sen slutar jag halv tolv. skönt med en halvdag. känner att denna veckan har varit jävligt chill. och förra. ledig fredagen. hemma i mullsjö fredag-måndag. alltså ledig i måndags. halvdag tisdag. hemma från skolan onsdag. halvdag idag, torsdag, och halvdag imorgon. kan det bli bättre?

imorgon då. vad händer då? ska städa i gamla lägenheten efter skolan. och försöka packa med mig lite småsaker som ligger och dammar. sen på kvällen funderar jag på om några flickor vill komma över och chilla på en bärs och lite mys...? (det var en indirekt fråga till er flickor. ni vet vilka ni är antar jag?)

skulle helst av allt vilja gå ut på krogen och dansa rumpan av mig. men vet inte om ekonomin tillåter. visst skulle man kunna låta bli att köpa något och bara betala inträde. eller kanske till och med gå in innan inträdet börjar?

ge mig lite tips. vad ska ni göra?

nu ska jag sova i alla fall. thats for sure. ska bara tvätta av mig sminket och borsta tänderna. och njuta av att disk och tvättmaskinen har tagit hand om allt jobbigt. fan vad jag är nöjd med mitt liv just nu. puss på det!

najti.
if there's anybody out there hearing my song then let mer hear you say yeah

Kommentarer
Postat av: Sanna

funderar på att kanske köra orange ikväll. hus som haver så hittar vi på något iaf :)

Postat av: malin

okej, hur gör vi nu då? snattar eller bärsar ;)

2008-10-17 @ 13:01:12
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback