it feels really fucking nice

Kom hem från skolan för cirka fyrtio minuter sen. Har bara haft mentorsamtal på typ femton minuter och sen drog jag hem. Det var jävligt bra att jag hade det där mentrosamtalet. För nu vet jag hur jag ska göra! Fan vad bra!! Känns kanonbra. Verkligen.

Och något annat som känns kanonbra är att jag har tre små söta städerskor som städar hela nya lägenheten nu. Eller hela och hela... Dom städar hela badrummet från top till tå. Sen hela köket (förutom golvet för där ska det ändå läggas nytt). Och i vardagsrummet ska dom bara putsa fönstrerna och samma sak i sovrummet. Eftersom det är nytt golv i de rummen gör dom inte golvet för det är extra känsligt. Men visst låter det skönt? Får det frääääääscht! Nicenice!

Idag ska jag plugga. Jag sväääär jag skaskaskaska plugga! För imorgon har jag prov i psykologi - motivationspsykologi! Riktigt jävla nice ämne. Men det gäller att man kommer ihåg allt också.

Sen är det en hel del annat jag skulle vilja få av från axlarna.

Sen kommer Fredrik hem runt tolv, då ska vi på shoppingrunda. Dels till Plantagen och köpa uteväxter. Galen rea där nu så vi ska också passa på! Sen ska vi nog kolla på gardiner och lite sånt där smått och gott.

Runt tre ska jag ner till stan och möta upp tjejerna! Sanna ska pierca naveln halv fyra så wooooopidooo! Here we come! :D Kommer bli kalassnyggt.

ps. en sak som retar mig idag är att jag inte har något aceton hemma så jag har gammalt svart nagellack från fredags på naglarna. ser ju ut lite sisådär just nu. :/ ds.

UPPDATERING:
Hahaha jag ÄLSKAR städflickorna! Dom lämnade två vinglas och en stor fin vinflaska! Fett jävla nice. Vilken skön standardpolicy! :D Love it!

let the rain fall, just keep on wishing for a sunny day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback