it's crazy, but i think that i like it

Alltså, jag lär ju vara kung. Hade buffertdag idag, vilket innebär att alla som har gjort allt de ska i skolan är lediga, och de som är som jag måste gå till skolan och ta tag i det mesta av det.
Jag gjorde mitt psykologiprov som jag har missat, en engelska filmanalys och en svenska novell! Fett vad grym jag är. Nu är det bara

Historia prov
Historia - så var det förr
Historia, uppgifter (tre sytcken)
Religion

och det ska vara klart innan lovet.. som börjar på fredag. :( jag vill gråta! men men, jag får se till att överleva. För det måste jag. När jag kom hem från skolan idag tog jag tacosköttfärs som låg i kylen som inte vart uppäten, kokade mackaroner och blandade ihop! Muuuumms! Och nu har jag poppat en påse poppisar och dom är supergoooooda! :D

Ska snart åka till gamla lägenheten med svärmor Inger och börja städa ur. Skönt att försöka få det gjort.
shoppingrundan igår gick kalasbra. Vi köpte maaaaaaassa. Det jag är mest glad över är den nya byrån från IKEA. Asfräscht.

nu ska jag kolla klart på Mannen som kan tala med hundar.
puzs
today is the day i die

Kommentarer
Postat av: Sanna

självklart! skicka sms om du hänkar sen :)

Postat av: Davidsson

Fattar inte att du alltid lyckas hamna efter så mycket, du har ju för fan kvar att göra allt det man gör under en hel termin pucko, va ha du gjort egentligen? sitter du bara och steker bacon och röker under fläkten eller kollar på mannen som talar med hundar vafan är det för något? en ny tv serie eller? Skärmtning melle

2008-10-22 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback