Just hold me, touch me, feel me. As long as you love me, reach for me and need me. If you could trust me and teach me, never let go of me, because you're half of me, my heart still beats


Helgen har varit riktigt lugn, men riktigt skön.. Tur att Fredrik fick mig att stanna hemma och förstå att jag nog behövde en lugn hemmakväll, tillsammans med honom! Mår bra och känner mig utvilad. Inte ofta man gör det en söndag!

I fredags packade vi upp en del av köket och åt sushi, sen godis och mös vid tvn. Vaknade sen vid elvatiden igår och åkte och shoppade. Jag köpte ett par högklackade pumps, han två snyggskor. Fett sexigt. Hittade också ett par stövlar som jag funderar på att köpa. Dom är från skopunkten, och därför fick jag inte köpa dom för Fredrik. Dels tyckte han dom var fula, och dels ville han att jag skulle köpa sånna skor i mer kvalité. Så.. sätt på dig spenderarbyxorna! Jag behöver ett par nya stövlar! :D

Sen åkte vi och åt middag hos hans syster Pernilla och hälsade på hans andra syster lilla bebis, William. Förmodligen världens sötaste bebis! Åkte hem runt sjutiden och tog det lugnt. Packade in sista delen av köket och chillade vid tvn. Shoppade även lite gardiner, kuddar och sånt på ellos. Jag fick ansvaret och han tyckte allt jag hittade av fint så nu är det bara att vänta tills det kommer hem! :D Längtar!

Idag vaknade vi sådär sköööööönt sent. Men helt plötsligt var det ju tidigt! Ja, jag hade glömt att ställa omklockan. Så när ja tittade på klockan var det halv ett. Sen, helt plötsligt halv tolv. Fett nice! :) Nu chillar jag i soffan, och Fredrik är och fixar med bilen.

Puss på er!
i wanna be a flower, not a dirty leaf

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad heter systern med sonen william?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback