please let yourself go crazy!

Lov, det är skönt och mycket behövligt. Helgen har som sagt varit väldigt lugn, och likaså gårdagen. Vi städade och packade det allra sista ur gamla lägenheten och det är sååå skönt att det är klart. Nu ska bara allt stryras upp här hemma. Men det tar vi lite sådär här och var tycker jag. Andas lite!

Imorgon är jag sugen på utgång till Bullit. Vet inte än om ekonomin tillåter. Ska kika läget på det ikväll! Sen på fredag har jag bokat biljetter till nya bondfilmen! Fredrik blev glad. Så det ska vi göra.

Jag är sugen på en riktigt crazy haloweenfest. Alla klär ut sig och ja.. sånt man gjorde när man var liten! Någon som är taggad och någon som vet vart man skulle kunna vara? Fett taggad!

Idag ska jag se till att få lite historiauppgifter gjorda. Sen hoppas jag Sanna vill följa med mig på stan och handla lite. Måste köpa ny mascara, sminkborttagningsmedel och lite sånt smått. Sen kanske ta en fika! SANNA! :)


poooooz
when i grow up, there's a lot of things to do

Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

saknar dig hjärtat =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback