this is totally messed up, can't you see?

Sitter i skolan. Har samhällskunskap.
Har nog glömt att nämna att jag har bytt klass. Jag gick från början i Bytingen, men det passade inte mig, så jag fick byta till paralellklassen, Bergatrollet. Fett nice namn.... noooot! :D Men det är skitsamma. För jag trivs kanonbra.

Har precis jobbat med blockpartier. Det är faktiskt ganska intressant det här ämnet. För det är bra att kunna. Så nu vet man ju typ hur man ska rösta när det väl är dags. I alla fall någorlunda.

Ska sitta kvar i skolan idag och jobba med projektarbetet. Känner att det är dags att verkligen ta tag i det. Men efter det så åker jag nog till lägenheten och målar klart väggen. Vi får väl se hur det går med det... ;)

Sen ska jag nog träna med Sanna ikväll. Core. Riktigt spännande. Vi får dock se om energin räcker till. Men det tror jag att jag gör. För man blir ju trots allt piggare av att träna. Till slut. Det var ju äckligt längesen nu måste jag erkänna. Men ja, jag vet flickor... en sak i taget. Nu är det lägenheten som är prion, men faaan åååångest på träningen! men men, det tar jag igen.. Snart. Måste satsa inför beachen NOLL fucking NIO! Året vi fyller nitton. Shit, seriöst, NITTON? Gammal hagga. Året vi tar STUDENTEN!! As fett fucking nice.

Jag älskar mitt liv just nu. Fan vad lyckat det är. Bara om min familj bodde ett gäng närme, och mina älsklingar i Jönköping, så hade det varit det bäste ever.

puss o kram,
when the wind blows in your hair, remember i love you

Kommentarer
Postat av: Prins Christian Commander den tredje

Hahaha! Första gången jag läser någons blogg typ =) Men jag känner ju dig så då är det roligare! Tråkigt att det aldrig står något om mig. Men jag antar att jag får vänta på mina femton minuter i rampljuset! =)



Beach 09 måste jag ta och ta tag i! Jag brukar iofs vara som mest vältränad efter allt skidlärarjobb om vintrarna! Men vi får se hur det blir nu!



Pöss, hörs ikv.

2008-10-09 @ 12:52:29
Postat av: dalida

jag antar att jag är en av dina älsklingar från jkpg... asså melle, jag är hungrig.. vad ska jag göra?

Postat av: zen0

Puss på din khota!älskas dig

2008-10-09 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback