when you hear my voice, you know the answer

ligger i sängen och laddar inför sömn. ska upp tidigt imorgon och ta hand om mammas och pappas nya lilla hund zack. han är en liten valp så han behöver ständig uppsikt. och eftersom jag är här imorgon kunde mamma och pappa åka till jobbet. så från sju till tolv ska jag passa honom. sen ska jag övningsköra så robin får ta honom därefter.

jag åker hem 18.19 imorgon! längtar efter att få komma hem faktiskt. don't get me wrong. jag älskar min familj. men det ska ändå bli skönt att komma hem. kommer sakna dom till tusen. men dom kommer igen i början av december och hälsar på. och det kommer nog gå fort dit för det är mycket på g nu.

fredrik har tydligen hunnit med mycket under helgen. skönt att komma hem och se resultatet. mycket nyfiken!

nu ska jag stänga av datorn och lägga mig på kudden.
saknar dig fredrik! du är min värld.
when the lights go out, i'll see your face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback