will we get our happily ever after?

Har inte hunnit blogga nu de senaste två dagarna. Har jobbat igår och idag, likaså imorgon. 10 timmar per dag. Det är fett segt och jag tror jag spyr. Sen ska jag även jobba helgen. Bajs! Visst, skitbra med pengar, men fan, vi ska ut på lördag och jag vill inte behöva gå upp klockan åtta dagen efter för att jobba i åtta timmar. Det svider! Men det är det väl värt. Antar jag. Tur att man har sin sambo som stöttar en. puss på honom.

När jag kom hem från jobbet idag (slapp åka buss! fick skjuts av dzemila!) märkte jag när jag stod i regnrusket utanför dörren att jag glömt nycklarna på jobbet! Jävla piss. Så jag ringer F som satt på kontoret och bad honom komma. Så tjugofem minuter senare var jag innanför dörren. Skönt.

Nu har jag ätit hemmagjord pizza, snackat med fräki om en svenskauppgift och kollat på gossipgirl. Fetingbra avsnitt den här gången alltså!

Ska gå och lägga mig om en liite liten stund. Måste sova! Och borde plugga. Fan vilken jobbig blandning. suck.

puz

feel secure, wear libresse (haha, pga bristande fantasi och hjärnceller för stunden)

Kommentarer
Postat av: Nikki

Sv: Tack så jättemycket :D

Jag hoppas också allt går superbra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback