me and my blog

blö.
hur mår ni? jag är trött. galet trött. kolla klockan liksom. 07.43. har varit uppe sen 07.00. ska iväg och jobba nu för andra dagen i rad. trött trött trött trött.
men ikväll när jag slutat ska jag och f ta en snabb shoppingrunga på gränby. vi båda är jättesugna på att köpa något. och det behöver inte vara något stort eller dyrt. bara något klädesplagg eller liknande för typ hundralappen. ska bli skönt att spendera pengar på något sånt, istället för mat mat mat, cigg cigg, fika och annan skit.

men ja, hade inget vettigt att säga egentligen. kände bara för att gnälla lite. nu ska jag slänga på mig ett par byxor sen ta racerbilen till jobbet. börjar åtta!

pussen.
/M

you just don't understand what's happening, do you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback