you are just another picture to burn

Vet ni vad det bästa är? Spontankvällar.
Kollade in på Kalas, blev besviken - drog med mig Sanna hem och vi började dricka vin. Slutade med två tomma flaskor och bara massa skoj. Nästan bara i alla fall.... haha.

Vet ni vad det nästbästa är? Musik på högnivå och dans för sig själv.
Började städa här hemma. Och när jag börjar med musik som bara jag förstår mig på blir det helt underbart. Hoppar runt och får saker gjort samtidigt. Kan det bli bättre?

I helgen blir det Jönköping. Kära kära Jönköping.
Jobbar mina sista dagar på Plantan också nu. Har fyra dagar kvar.
Imorgon, den 29e, 30e oc h 31a.

Två anställningsintervjuer att gå på i Jönis också. Hoppas på dom. För det vore passande.

Puss vänner. Ta hand om varandra, och lär er prioritera känslor.
Lär er när ni ska vara arga/sura och när ni inte ska vara det. För känslor ska man inte slänga hit och dit bara för att. Tänk er för innan ni slösar på energi att sura.
Finns inget som löser saker bättre än vilja och leenden.

Puss på det.

just fucking open your eyes, and see that life is beautiful

Kommentarer
Postat av: Z

<3

2009-12-14 @ 01:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback