you were right all along

efter min miniweekend i jönköping har jag nu kirrat ett jobb.
ett heltidsjobb.
fulltid.
8-17
grundlön. och provision.
bra
bra
bra

börjar den 4e januari. förstår ni hur snart det är? med andra ord så måste jag vara i jönköping, hemma hos mamma och pappa den 2e januari. japp. jag ska bo hos mamma och pappa så länge. lägenheterna verkar inte flöda allt för galet bra i kära jönköping. men vi letar på.

alltså, förstår ni det? jag satt på en intrevju i cirka 40minuter. efter dessa 40 minuter säger han "klart du ska ha jobbet. behöver inte ens fundera. om du fortfarande vill förstås?"

"neeee" klart som fan jag vill! wiha!


så ja.
och det är snö här i uppsala. mycket. asmycket. men men. så kan det gå. vet inte hur lycklig jag är över det. tycker snön kan komma tre fyra dagar innan jul och stannar till nyår. nu behövs den inte. nu är det bara ivägen...

aja. hejdå.

you think you can play me, but boy think again

Kommentarer
Postat av: malin

:( okej då, du får väl åka då.. (haha) och håller med dig om snö-grejen!

Postat av: Z

Glad för din skull darling. All lycka till dig det förtjänar du <3<3

2009-12-15 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback